Vandaag ben ik begonnen met de readathon van Oh my book, ik heb het nodig dat ik even mijzelf wat rust geeft maar dat ik wel het gevoel heb dat ik echt wat aan het doen ben. Nu was ik om die reden al veel aan het luisteren naar audioboeken enzo maar goed ik verveel me nog steeds snel ongeacht dat je verwachten zou dat ik er nu toch wel aangewend zal zijn. Maar lezen helpt veel, audioboeken wanneer de letters van een gewoon of e-book voor mijn ogen dansen. Harry Potter, gelezen door Stephen Fry. Maar toen ik de Chronisch zieken tag las op Emily´s blog wou ik daar wel even tijd voor maken. Vaak zijn er vragenlijsten voor allerlei bloggen en blogstoorten maar niet voor chronisch zieken en bloggen die daar (deels) over gaan. De tag komt origineel hier vandaan: http://sugarframe.nl/chronisch-zieken-tag/ Dit is mijn vraag en antwoord sessie. Welke aandoening(en) heb je? Welke klachten heb je daardoor? Ik heb een aantal fysieke en mentale chronische aandoeningen. Fibromyalgie, ...